reklama

Príbeh za rohom

Neviem kam som vtedy mala namierené, ale určite som chcela zabočiť doľava. Niečo ma však vyrušilo a tak som zmenila svoj smer. Po mojej pravici som videla značku autobusovej zastávky, oblepenú krásnymi kvetinami s odkazmi. Bolo to tak smutné a krásne zároveň, že som si to chcela odfotiť a pokračovať v ceste. Chystala som sa prejsť cez ulicu a všimla som si psíčkara, ktorý na mňa čakal na druhej strane, aby mi vyrozprával príbeh. Bolo to nejak takto:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
To Derek brother, lots of love, from brother sister, David+Sheron, on your birthday. xxx
To Derek brother, lots of love, from brother sister, David+Sheron, on your birthday. xxx 

"...pri tej zastávke raz zrazilo chlapca...

...stalo sa to skoro ráno...

...jeho rodina tak každý rok oblepí tú zastávku kvetinami...

...vodičom bol policajt...

...ten policajt bol opitý...

...po tom, ako ho zrazil vymenil si miesto s kolegom...

...namiesto toho, aby si dali spraviť dychovú skúšku na najbližšej stanici, odišli na tú najvzdialenejšiu...

...povedali, že aj ten chlapec bol opitý...

...toto sa stalo pred štyrmi, alebo piatimi rokmi...

...ten policajt pochádza z policajnej rodiny..."

Možno si poviete, že takých príbehov sú tisíce a v tom máte pravdu. Ale tento sa ma dotkol. Pretože to je príbeh, ktorý poznajú ľudia z okolia a ktorý sa im každý rok pripomenie. Pripomína ho milujúca rodina. Aby sa nezabudlo. Po rokoch sa tak tento príbeh stal príbehom celej ulice. Je ich...a vďaka psíčkarovi, ktorý sa oň so mnou podelil je už aj môj.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz je Váš...

Magdaléna Haľková

Magdaléna Haľková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada píšem (lepšie povedané písala som...a snáď ešte budem), mám rada špagety a veľa iných vecí. Môžem povedať, že mám oveľa dlhší zoznam vecí čo mám rada, ako tých, ktoré rada nemám...ľuďom ako ja sa hovorí "optimisti"...okrem toho som trochu fatalista a z veľkej časti humanista a oportunista...a nerada komplikujem text výrazmi ako fatalisticko-humanistický-oportunizmus, ale čo narobím... a áno...milujem tri bodky.Po večeroch sa oddávam uctievaniu sociálnych sietí a vášnivej kritike toho, ako ich používame. Zoznam autorových rubrík:  FotoreportkultúraudalostiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu