reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Magdaléna Haľková

Magdaléna Haľková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada píšem (lepšie povedané písala som...a snáď ešte budem), mám rada špagety a veľa iných vecí. Môžem povedať, že mám oveľa dlhší zoznam vecí čo mám rada, ako tých, ktoré rada nemám...ľuďom ako ja sa hovorí "optimisti"...okrem toho som trochu fatalista a z veľkej časti humanista a oportunista...a nerada komplikujem text výrazmi ako fatalisticko-humanistický-oportunizmus, ale čo narobím... a áno...milujem tri bodky.Po večeroch sa oddávam uctievaniu sociálnych sietí a vášnivej kritike toho, ako ich používame. Zoznam autorových rubrík:  FotoreportkultúraudalostiSúkromnéNezaradené

reklama

kultúra

Ministerstvo vnútorných rozmerov vydalo VAROVANIE pred nadmerným opaľovaním sa

Magdaléna Haľková

Ministerstvo vnútorných rozmerov vydalo VAROVANIE pred nadmerným opaľovaním sa

Príslušník nadradenej rasy by tak mohol byť vo verejnom priestore ľahko zamenený za príslušníka rasy podradenej. V takomto prípade sa Ministerstvo a orgány činné v trestnom konaní dištancujú od prípadných nepríjemností...

  • 21. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 523x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu