reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Magdaléna Haľková

Magdaléna Haľková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada píšem (lepšie povedané písala som...a snáď ešte budem), mám rada špagety a veľa iných vecí. Môžem povedať, že mám oveľa dlhší zoznam vecí čo mám rada, ako tých, ktoré rada nemám...ľuďom ako ja sa hovorí "optimisti"...okrem toho som trochu fatalista a z veľkej časti humanista a oportunista...a nerada komplikujem text výrazmi ako fatalisticko-humanistický-oportunizmus, ale čo narobím... a áno...milujem tri bodky.Po večeroch sa oddávam uctievaniu sociálnych sietí a vášnivej kritike toho, ako ich používame. Zoznam autorových rubrík:  FotoreportkultúraudalostiSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Možno sa zobudíš a bude utorok

Magdaléna Haľková

Možno sa zobudíš a bude utorok

Deň medzi pondelkom a stredou. Počiatočná depresia zo začiatku pracovného týždňa je mierne na ústupe a ten optimistický stred týždňa, vytúžená polnoc jeho polovice je...je ešte ďaleko. Taký deň NIČ. To je utorok.

  • 26. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 344x
  • 0
Príbeh za rohom

Magdaléna Haľková

Príbeh za rohom

Neviem kam som vtedy mala namierené, ale určite som chcela zabočiť doľava. Niečo ma však vyrušilo a tak som zmenila svoj smer. Po mojej pravici som videla značku autobusovej zastávky, oblepenú krásnymi kvetinami s odkazmi. Bolo to tak smutné a krásne zároveň, že som si to chcela odfotiť a pokračovať v ceste. Chystala som sa prejsť cez ulicu a všimla som si psíčkara, ktorý na mňa čakal na druhej strane, aby mi vyrozprával príbeh. Bolo to nejak takto:

  • 16. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 248x
  • 0
why should I

Magdaléna Haľková

why should I

  • 28. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 250x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu